STARCAST: B.A.P, requesting for a cooling summer

Translator: Kay
Original post: http://www.bapyessir.com/2014/07/starcast-bap-requesting-for-cooling.html


YJ: Bingsu-yah (Ais Kisar). Ais kisar kacang merah.
Cap: Cara BAP menghabiskan musim panas.
DH: Saya banyak menghabiskan masa dengan mandian belakang waktu kecil dahulu.
HC: Wah lelaki sejati.
DH: Bila saya berbaring di luar, ayah saya akan menuangkan air sejuk ke badan saya.
HC: Kemudian musim panas akan berlalu dengan cepat.
DH: Betul tu.
JU: Bila musim panas, saya nak sangat mengetahui tahap kemampuan badan saya untuk menahan panas.
YJ: Akhirnya.
HC: Tapi saya akan beri awak petunjuk, Jongup-ssi selalu tak berpakaian di dorm, jadi semuanya adalah tipu.

JU: Bukan macam tu. Ianya sebab saya selalu menerima semuanya dengan badan saya.
HC: Jadi awak akan menerima semuanya.
JU: Saya juga selalu meletakkan krim pelindung matahari kerana kulit saya gelap.
ZL: saya akan pergi ke pasaraya terdekat dan makan pemburu haba (aiskrim)
HC: Ianya bermaksud awak memburu haba.
YJ: Dalam kata mudah, musim panas ialah ais kisar kacang merah.
HC: Pada waktu musim panas, kami semua makan ais kisar kacang merah. Jadi, kami akan membuatnya.
Ada sebab kenapa kami duduk macam ni.
YJ: Kenapa?
HC: Sebab ada tiga maknae di sini. Awak tak boleh cakap apa-apa sebab awak lahir pada tahun 1994.
YJ: Awal 1994. Saya 22 tahun. Saya 22.
HC: Okay. Kalau kami bertiga tunjukkan kebolehan kami, yang muda akan melihat dan mereka akan main gunting-batu-kertas. Sekarang masa untuk kita tunjukkan kebolehan kita.
Cap: Masa untuk menunjukkan kebolehan.
HC: Jadi apa yang akan kita lakukan? Patutkah kita lakukan sesuatu yang awak minta?
YJ: Jongup-ssi bukankah awak mahukan sesuatu?
JU: Saya?
YJ: Ya.
JU: Saya nak abang Himchan beritahu kita bagaiman cara untuk membuat ais kisar kacang merah.
YJ: Ianya realistik.
YG: Awak pandai membuatnya.
HC: Ais kisar kacang merah, okay. Ada satu kafe yang saya selalu pergi.
YJ: Kafe.
HC/YJ: Secawan kopi.
HC: Ianya ialah resepi rahsia yang saya curi daripada kafe tersebut.
YJ: Awak memintanya?
HC: Ya, ya saya memintanya kerana saya nak tahu. Mereka meletakkan kustard dan meletakkan sesuatu seperti krim untuk membuatkannya manis,  seperti susu pekat.
YJ: Ya.
HC: ianya mengagumkan. Cubalah, ianya mudah untuk mendapatkan kustard di sini. Mereka menjualnya di kedai serbaneka.
YJ: Apa yang awak rasa Jongup? Dakah awak berpuas hati?
JU: Ya, saya rasa ianya okay.
DH: Apa yang okay?
YJ: Ah, okay. Seterusnya Daehyun!
DH: Saya hanya akan cakap satu perkara.
YJ: Ya.
DH: Masa saya kecil dahulu, makcik saya mempunyai kedai ais kisar dan saya pernah bekerja di sana.
HC: Kami dah menunjukkan kebolehan kami.
Sekarang awak akan main gunting-batu-kertas dan memilih seorang antara kami.
YJ: Okay, saya faham. Kalau awak tak tunjuk tangan, awak pilih dulu, gunting-kertas-batu.
ZL: Yeah~
YJ: Ya, awak Tanya kenapa awak kena pilih dulu kalau awak tak keluarkan tangan, ianya sebab tiada siapa yang boleh dipilih. Kalau awak tak tunjukkan tangan, awak pilih dahulu, gunting-kertas-batu, gunting-kertas-batu. Ianya tak bermakna. Jadi, Zelo-ssi pilih dahulu.
ZL: Saya pilih abang Daehyun.
YJ: Ah, Daehyun-ssi!
YG: Bingsu-yah~ Ais kisar kacang merah~
YJ: Saya pilih abang Yongguk!
JU: Oleh sebab Himchan adalah yang terakhir, saya akan pilih abang Daehyun dan berlawan untuknya dengan Zelo.
YJ: 2:1. Sekarang, dua orang yang paling muda telah menunjukkan minat mereka.
HC: Saya pun tak nak dengan awak.
JU: Gurau sajalah.
HC: Macammana awak bole buat ni kepada teman sebilik awak?
JU: Saya akan buat kustard itu bersama abang Himchan.
YJ: Okay!
HC: Oleh kerana kami telah memilih nama untuk setiap kumpulan, kami akan mendedahkannya.
YJ: Okay, boleh kami mula dahulu?
HC: Ya
YG: Nama kumpulan kami ialah... Kami sangat “old school”.
HC: Kami Sleepy, sleepy, sleepy~
DH: Kami Daem&...
ZL: Zelo!
YJ: Himchan-ssi, boleh saya cakap sesuatu?
HC: Ya
YJ: Kami pilih tempat pertama untuk kipas sebelum ini, kan? Saya di tempat pertama dan jongup di tempat terakhir. Bagaimana kalau kita adakan pertandingan untuk memilih ais kisar terbaik juga?
HC: Mari lakukannya. Bukankah ia idea yang bagus?
YJ: Kemudian sediakan hukuman untuk tempat terakhir.
HC: Bagaiman kalau hukuman membersihkan semuanya kalau dapat tempat terakhir?
YJ: Saya setuju.
HC: Mari kita buat ais kisar kacang merah!
Cap: Kumpulan 'DAEM&ZELO' membuat ais kisar kacang merah.
DH: Hello semua, kami Daem&...
ZL: Zelo
DH: Jadi hari ini kami akan membuat ais kisar kacang merah. Zelo-ssi, apakah jenis ais kisar yang awak suka?
ZL: Pertama sekali, saya sangat teruja untuk melakukan ini sebab saya jarang makan ais kisar kacang merah. Hari ini, saya nak makan ais kisar yang kita letakkan banyak buah ke dalamnya.
DH: Mari tuangkan sedikit susu.
ZL: Kita patut memikirkan orang yang akan makan ais kisar ini.
DH: Kami akan tuangkan susu untuk memberi kombinasi sempurna bersam ais. Zelo-ssi, tuangkannya, seimbang.
ZL: Seimbang?
DH: Ya, awak perlu seimbangkannya. Kemudian, ais kisar ini sudah mempunyai susu sejat, ia memerlukan susu sejat yang manis. Kita tak perlukan coklat, awak hanya perlukan susu sejat. Kemudian kita masukkan kacang merah yang manis.
ZL: Kacang merah manis.
DH: letakkan kacang merah manis. Ini sudunya.
ZL: Perlukah saya letakkan kesemuanya?
DH: Dalam jumlah yang mencukupi, tapi saya rasa ini cukup, awak boleh letakkan semuanya.
ZL: Okay, okay.
DH: Hiasan amat penting. Ada orang yang tak suka terlalu banyak kacang merah dalam ais kisar mereka, saya pun tak suka. Bukankah ada orang yang menunggu sehingga ais cair dan menghirupnya. Saya orang yang macam itu. Kita patut letakkan kuih beras. Ada juga orang yang hanya suka kuih beras.
ZL: Ini.
DH: Saya juga begitu.
ZL: Betul?
DH: Ya.
ZL: Seronok berjumpa awak.
DH: Oleh kerana awak dan saya suka kuih beras, patutkah kita letakkan dengan banyak?
ZL: Ya letak banyak-banyak.
DH: Kemudian kita patut letak buah.
ZL: Buah. Patutkah kitaletak buah limau gedang?  Yang paling bawah.
DH: Pemilik kedai ini ada bagi tips sebelum ini, dia kata letakkan yang paling manis di bahagian bawah sekali. Sebab tu kita kena gunakan yang paling bawah. Kita tak patut tinggalkan nenas untuk ais kisar buah-buahan kita.
ZL: Wow~ ianya sungguh sedap.
DH: Kita patut letakkan nenas dengan menukupi. Letak banyak mangga. Kerana kita punya ais kisar ialah ais kisar buah-buahan.
ZL: Letak mangga tembikai susu di bahagian bawah juga.
DH: Awak takkan boleh jumpa ais kisar yang ada banyak buah seperti ini. Mari lakukan seperti ini, dan akhir sekali letakkan ceri. Tak, letakkan sedikit coklat cair untuk hiasan, sedikit sahaja. Bagus, bagus seperti ini.
ZL: Bagus~
DH: Pemilik kedai ini tunjukkan ekspresi risau disebabkan kita. Mari letakkan ceri sebagai pengakhiran. Zelo-ssi namakan ais kisar ini.
ZL: Uhm... Bingsu campur.
DH: Bingsu campur. Ada pelbagai buah di sini. Bingsu buah campuran.
DH/ZL: Bingsu campur~ wow~
DH: Kami akan memanggil pemilik kedai yang cantik ini. Bos, sila rasa bingsu kami. Adakah ianya okay? Patutkah kita amakan juga? Saya akan mencari kuih beras.
ZL: Saya akan mencari kedua-duanya.
DH: Tunggu, ianya akan lebih bagus jika kita tak letakkan coklat cair. Rasa coklat itu sangat kuat. Ianya bagus.
ZL: Ianya sedap.
Cap: Kumpulan 'Sleepy sleepy' membuat ais kisar kacang merah.
HC: Yo, sleepy~
JU: Sleepy.
HC/JU: Berusahalah.
HC: Yeah~ Itu merupakan moto kumpulan kami.
JU: Moto?
HC: Ya.
JU: Apakah itu?
HC: Moto kumpulan. Saya dah makan banyak ais kisar dan benda ini selalu terselit di celah gigi. Saya sangat tak sukaknannya.
JU: Empati.
HC: Jadi kami...
JU: Empati sebenar.
HC: Empati sebenar, yeah~ Jadi moto kami ialah tersusun dan bersih.
JU: Tersusun dan bersih.
HC: Rapi.
JU: Tanpa perlu dikunyah.
HC: Kami hanya akan meletakkan bahan yang berguna. Kami akan letakkan sekarang. Kopi sebab saya sukakan kopi.
JU: Baunya sedap.
HC: Kopi dan yang kedua, bahan yang paling penting.
JU: Susu sejat?
HC: Ya, kami akan tuangkannya.
JU: Saya suka coklat, boleh kita letakkannya?
HC: Tak, tak.
JU: Tapi awak letakkan kopi.
HC: Okay. Jadi, Mari tuangkan sedikit susu.
HC: Akhirnya, ramuan terakhir, kami akan letakkan semua kacang merah.
JU: Langkah terakhir kami.
HC: Langkah terakhir.
JU: Ramuan yang tak boleh ditinggalkan. Hari ini, keadaan kacang merah yang manis adalah...
HC: baik.
JU: Selalunya sama.
HC: Fakta yang sama.
JU: Ini ialah ramuan terakhir.
HC: Kumpulan kami sudah habis membuat ais kisar. Ianya satu seni.
JU: Bolehkah awak nampak ais kisar kacang merah
HC: Awak perlu habiskan seperti ini.
JU: Untuk meletakkan ini ke dalam bingsu adalah satu pembaziran.
HC: mari makan buah limau gedang juga.
JU: aya tak suka.
HC: Ianya sedap.
JU: Ini sudah dipotong?
HC: Awak perlu kupas seperti ini. Tak, dari arah bertentangan.
JU: Arah yang bertentangan? Bukankah ianya akan jatuh?
HC: Ini. Makan semuanya. Sebenarnya kami telah menyiapkan bingsu kami. Tumpukan perhatian kepada bingsu.
JU: Maaf.
HC: Ini ialah ais kisar kacang merah kami. Kami dah pun pilih nama untuk ais kisar ni. Sleepy.
JU: Sleepy.
HC: Bingsu.
JU: Sleebingsu.
HC: Sleebing. Sebab kami mengantuk, oleh kerana itu kami etakkan kopi, kerana kesan kafein membuat kami tak cukup tidur.
JU: Wow, penerangan itu.
HC: Ianya menakjubkan. Jadi kalau awak makan ini, awak akan tak cukup tidur. Sleebing.
JU: Saya betul-betul nak merasanya.
HC: Ianya mungkin akan menjadi sangat sedap. Ia bukan gurauan. Sebab kami sedang mengantuk sekarang.
JU: Adakah ianya sedap? Bagaimana rasanya?
HC: Sudah tentu ianya sedap.
Pemilik: Ianya sedap.
JU: Lebih sedap daripada bingsu kumpulan lain?
HC: Ini sangat bagus. Rasalah! Ia mempunyai rasa sesuatu yang awak telah rasa dahulu.
JU: Saya selalu beritahu mak saya untuk menyediakan sesuatu seperti ini sewaktu saya kecil dahulu tetapi dia tak pernah sediakan sebab dia beritahu saya yang saya tak akan jadi tinggi.
HC: Ianya rasa seperti kenangan lama.
JU: Apa-apa pun saya masih rendah, jadi saya patut makan ni sejak dulu lagi.
HC: Nah, makan ni. Betul, makan ni. Cepat, makan ni. Ianya berat. Tangan saya akan jatuh.
JU: Ini adalah sup tanpa kacang merah manis lebih daripada ais kisar.
HC: Ya? Jongup ambil ni dan bawakan ia.
Cap: Kumpulan 'Old school' membuat ais kisar kacang merah.
YG: Kami sangat..
YG/YJ: Old school~
YJ: Oleh kerana Yongguk dan saya merupakan satu kumpulan, kami letakkan nama ini untuk kumpulan kami. Oleh kerana nama kumpulan kami 'old school', kami akan cuba membuat bingsu yang asli.
YG: Betul tu.
YJ: Buah patut dimakan begitu sahaja, jadi kami tak merancang untuk menjadikan buah sebagai bahan dalam aias kisar kami. Mari mulakannya. Pertama sekali, kami tak akan menggunakan banyak bahan. Kami merancang untuk membuat bingsu menggunakan ais kisar, kacang merah manis, susu, susu sejat dan kuih beras. Ya, bingsu ini telah siap. Dan kami merupakan yang terakhir membuat bingsu. Dan ini merupakan bingsu terakhir yang akan dirasa oleh pemilik kedai. Bos!
YJ: Ah, saya letakkan jumlah yang mencukupi. Ya, ya, ya, ya, Ianya sangat sedap.
Pemilik kedai: Ianya sedap.
YJ: Oleh kerana pemilik kata ianya sedap.
Pemilik kedai: Lebh baik jika tak campurkannya.
YJ: Rasanya melalui cara ini. Awak boleh letak lebih susu.
YG: Sup susu.
YJ: Ini.
YG: Ini.
YJ: Ianya sangat sedap! Sangat sedap! Ianya melucukan.
Cap: Pemilihan tempat pertama bagi kumpulan bingsu.
HC: Masa yang dinanti-nantikan telah tiba, ianya masa untuk menentukan kedudukan bingsu. Saya dah lihat sebelum ini dan saya rasa keputusan telah dibuat. Tanpa perlu menunggu lagi, mari dedahkan kedudukan tersebut.
Pemilik kedai: Kumpulan mana yang menggunakan kopi?
YJ: Kumpulan ini.
Pemilik kedai: Kumpulan ini kan? Awak berada di tempat pertama.
JU: Pendapat saya. Apa pendapat saya? Saya Cuma tengok dan ikut apa yang abang Himchan katakana, dan perkara yang saya lakukan hanyalah meletakkan sudu di meja. Ianya satu penghargaan mendapat tempat pertama. Apa yang awak rasa?
HC: Sebenarnya kami memikirkan banyak perkara, saya tak tahu bagaimana ia berlaku dalam industry ini, memikirkan yang kami hanya menggunakan bahan yang kami suka dan mengikut rasa yang sesuai, saya rasa kami telah melakukan yang terbaik. Perkara ini yang membuatkan kami berada di tempat sekarang.
JU: Bila awak cakap kumpulan ini mendapat tempat kedua, saya terus memikirkan benda apa yang perlu dibersihkan.
HC: Saya banyak memikirkan untuk berada di tempat kedua.
DH: Saya rasa ia rasa yang popular. Sebab itu kami memilih bingsu itu.
HC: Kalau awak tertanya-tanya tentang rasanya, awak boleh membuat kopi susu ais beku. Ia rasa seperti itu.
JU: Awak perlu hancurkan dahulu.
HC: Ya, hancurkan dahulu. Terima kasih.
Cap: 'Old school' yang mendapat tempat terakhir melakukan kerja-kerja pembersihan dengan bersungguh-sungguh :)

YJ: Tamat!

© BAPYESSIR.COM #Kay (Malay)


YG: Dua, tiga.

Semua: Hello, kami B.A.P, yes sir!

HC: Ah, kipas ni boleh dipusing.

YJ: Bukankah ianya sesuatu yang kita boleh lukis sewaktu di sekolah rendah?

YJ: Mari kita lukiskan dengan warna yang cantik.

HC: Apa ni? Macam mana ia boleh ada di sini?

YJ: Awak tahu apa ni? Hwindoongie~ Hwindoongie~ (Shiro daripada Crayon Shin-chan) Bukankah ia kelihatan seperti Hwindoongie?

YJ: Croak~ croak~ katak menyanyi~

YJ: Awak tahu apa yang akan melengkapkan lukisan ini?

JU: Apa?

YJ: Burung camar.

HC: Awak semua tentu tertanya-tanya tentang tema lukisan saya, ianya merupakan ibu saya.

YJ: Begitulah cara kami hidup~

HC: Senyap.

YJ: Begitulah cara kami menyesalinya~

YJ: Ini ialah pantai. Matahari Hwindoongie. Awan kita. Awan ini menutupi separuh kawanan burung camar. Ini ialah penyempurnaannya.

ZL: Ini kelihatan seperti kerang, jadi saya cuma lukiskan seperti ini.

DH: kalau orang yang mendapat kipas ini ingin pergi ke pantai, itu bermakna cita-cita saya akan terlaksana.

JU: Awak nampak kepala ungu ini? Ini adalah kerana rambut saya berwarna ungu. Saya lukis seorang kawan yang kelihatan seperti saya.

YJ: ini ialah sesi membuat kipas BAP~ bye!

HC: Saya rasa awak tentu akan menjadi bagus untuk mengacarakan program kanak-kanak seperti popopo dan kawan-kawan.

© BAPYESSIR.COM #Kay (Malay)


Hello, pembaca siaran STARCAST B.A.P!! Akhirnya kami kembali dengan episode baru hari ini! Adakah awak tertanya-tanya bagaimana enam ahli B.A.P menghabiskan masa rehat mereka? Untuk para peminat yang merindui B.A.P, STARCAST memanggil B.A.P ke kafe yang cantik ini di Jalan Gyeongridan. Mari bertemu dengan mereka sekarang!!

Sudah lama tidak berjumpa ahli B.A.P dan mereka kelihatan bertenaga terima kasih kepada masa rehat mereka.^^ Ianya sungguh hebat dapat bertemu kembali bersam mereka. Sebahagian ahli telah menukar gaya rambut mereka. Tiga Americano ais dan tiga buah limau gedang. Kalau anda rasa teruja hanya dengan melihat minuman mereka, anda telah menjadi BABY mereka ‘  BANG! (bersama Youngjae menembak peluru cinta)



Walaupun musim monsun, untuk BABY yang kehilangan tenaga dan seera pada musim panas ini, B.A.P bersedia untuk membawakan anda ‘musim panas yang istimewa’. Kipas lipatan mereka akan memberikan kelembapan yang tinggi dan memberikan tidur yang lebih lena. Mereka mengambil pen untuk melukis gambar pada kipas yang akan mereka sediakan. Daehyun bertanyakan kepada ahli lain dengan serius untuk memilih jenis kipas lipatan yang sesuai untuk peminat mereka

Jongup terkenal dengan kebolehan melukisnya di kalangan ahli B.A.P. Dia sangat serius ketika melukis. Dia kelihatan seperti pelukis sebenar^^. Kipas ini akan menjadi ‘hanya satu yang wujud di dunia dan akanmenjadi hadiah yang istimewa’ untuk BABY. Ini ialah bukti kesetiaan kepada BABY!!

Choi-Zelo sedang menghasilkan pengredan (!) memegang dua pen dalam masa yang sama! Kita boleh lihat bagaimana seriusnya dia dalam melakukan kerjanya. Sebaik sahaja dia mendengar subjek “percutian inpian”, dia terus melukis tanpa melengah-lengahkan masa. Kami akan tunjukkan hasilnya sebentar lagi.

Dia melukis satu garisan kepada satu garisan yang lain!! Ia merupakan satu seni…!! Matahari menyinar, gunung yang hijau, dan lautan yang biru…dia melukiskan semuanya ke atas satu kipas. Dia juga menurunkan tandatangan di hujung kipasnya. Bang Yongguk membuka kipasnya dan berkata ‘menikmati musim panas’ merupakan satu cara yang bagus untuk menghilangkan rasa panas….. adakah hanya saya seorang yang mengatakan bahawa dia kelihatan seperti ‘’….. ^^ Kita mungkin akan berjumpa dengannya di Bukit Montmartre….Apa-apa pun, kami boleh mengesan mata artisnya.

Tamaknya!–v– Dia tak berpuas hati dengan hanya satu subjek^^ dia melukis satu minuman dan wanita yang cantik yang akhirnya menjadi ibunya sendiri telah muncul di gambar profil Himchan. Dia juga menggambarkan untuk memakan Bo Yang Sick–(berhati-hati!! Ianya bukan nama sejenis penyakit dan Lovesick ^^) ‘budak yang comel’ 88♥

Daehyun yang membesar di Busan melukis lautan biru yang indah. Dia tak boleh melukiskan gambar yang lain oleh kerana ruang yang terhad…..dan sewaktu dia sedang melukis, dia berkata bahawa dia ingin pergi ke laut…. Ianya tentu akan menjadi lebih bagus, sambil mendengar lagu ‘Yeosu Night Sea’…kan? ^0^

Youngjae_the taste of everyone_sniper. gif
Dia bertukar kepada lelaki yang mementingkan kesempurnaan. Dia melukis matahari yang tersenyum, burung camar, lelaki di atas papan luncur, dan kawan-kawan kerang 1 dan 2, dan jambatan berbentuk hati ♥Ξ[ ‘ ‘ ]Ξ♥…..karakter yang pelbagai….Walau bagaimanapun, tiada apa yang boleh dibandingkan dengan gayanya yang mempersona ^^; Terima kasih kepada kebolehan istimewanya, kipasnya seperti telah dipilih sebagai kipas di tempat pertama.

‘Master Mun’ tidak meletakkan pennya hingga saat-saat terakhir. Hasil seni oleh Jongup!! Dia menggambarkan tembikai sebagai ‘wira’ yang menetang cuaca panas. Idea yang pelik dan aneh darinya!! Walaupun ahli lain mengatakan bahawa ia tidak kelihatan seperti tembikai, dia tetap meneruskannya…dan akhirnya melengkapkan gaya unik tembikainya. Secara zahirnya, ia mempunyai warna tarikan yang berbeza. Titik utama disini… ialah mungkin ekor tembikai yang kelihatan seperti gaya rambutnya.

Si bongsu Zelo melukis dirinya sendiri di kipasnya: jika awak melihat dengan teliti gambar tersebut… kakinya kelihatan panjang…^0^ dia mengatakan bahawa gambar ini merupakan dirinya sendiri duduk di pasir pantai yang luas dan menerima tenaga daripasa bumi… dia juga melukis cengkerang pada bahagian pemegang kipas.

Kesemua kipas mewakili 6 lelaki dan 6 warna telah siap. Bentuk dan konsep adalah berbeza, tetapi harapan mereka sama: mereka berharap kesemua BABY akan menjaga diri mereka pada cuaca panas ini. Bolehkah awak rasakannya?
OK. Sekarang, tiba masa untuk mengisi perut kosong mereka selepas melukis!!! Satu lagi bahagian pada musim panas! ‘makanan musim’ yang sejuk telah tiba!!!! Tapi!!! Ianya bukan secara percuma…^^;

Tak lengkap musim panas tanpa ais kisar dengan pelbagai bahan!!! Ahli-ahli boleh memilih pelbagai pelbagai jenis bahan~ sekarang, mari kita lihat ‘rasa’ dari kesemua ahli B.A.P.

Mereka bekerja sebagai pasangan. Jadi, keharmonian dalam kalangan para ajhli adalah sangat penting. Kumpulan pertama, ‘DAEM&ZELO’ terdiri daripada Daehyun dan Zelo. Mereka turut menyuai padan warna t-shirt mereka: hitam dan putih^^ mereka turut bersorak slogan untuk pasukan mereka~ sanagt comel♥


Dari mula lagi, Daehyun telah menyiasat bahan-bahan yang akan digunakan dan memberi makan mangga kepada pasangannya, mengingatkan kepada memori ‘ ais kisar mangga’ di Taiwan. Zelo yang menunggu mangga untuk masuk ke mulutnya membuka mulut dengan luas seperti anak burung yang kelaparan. Kerjasama pasukan yang sangat hebat!!!

Merekia meletakkan ceri di atasnya. Mereka menamakannya sebagai ‘Bibim Bingsu (ais kisar campuran)’!!! mereka meletakkan dua ceri sebagai tanda mereka berdua bekerjasama. Warna buah-buahan menarik perhatian kami!! Sekarang, masa untuk merasanya^^

Awak tak akan gagal jika awak mengikut cakap sya~ Zelo merasa malu kerana ais kisarnya sangat sedap^^ ianya manis seperti Daehyu  dan segar seperti Zelo.

Tiada siapa yang boleh menjadi ahli kumpulan Sleepy dengan mudah. Himchan kata dia boleh tidur lebih 15 jam sehari dan Jongup menjadi mengantuk sepertinya…^^ Baru-baru ini mereka telah menjadi teman sebilik dan ‘gabungan tidur’ menjadi sesuatu yang hebat… jadi, mereka menamakan kumpulan mereka sebagai ‘Sleepy Sleepy’ (Untouchable go!! (^^;;)) tidur mungkin merupakan rahsia kecantikan mereka….~_~ ………

Walaubagaimanapun, mereka terlupa akan misi mereka dan mula memakan buah-buahan… mereka fokus kepada makanan….Jongup sedang makan mangga yang dipotong oleh Himchan. Jongup terus-menerus memegang kipas di sebelahnya… adakah awak menyedarinya juga? Walaupun selepas misi melukis, dia masih menunjukkan minat yang mendalam terhaadap kipasnya… oleh kerana dia telah mencurahkan tenaga yang banyak dalam menghasilkan kipas itu, dia juga mungkin telah jatuh cinta kepada kipas itu ,

Ia kelihatan seperti ‘ringkas adalah yang terbaik’ merupakan moto mereka: resepi rahsia kumpulan mereka. Mereka meletakkan kopi Espresso ke dalam ais kisar mereka. Kami tertanya-tanya bagaimanakah rasanya… kita akan lihat nanti^^

Mereka merasa ais kisar mereka… walaupun diganggu oleh ahli yang lain; mereka terus membuatnya… ‘ais kisar istimewa’ mereka. Keputusannya? Tunggu elepas 60 saat!!!^^

Kumpulan terakhir ialah ‘Old School’ yang terdiri daripada Bang Yongguk da Youngjae. Mengapa mereka memilih satu sama lain? Mereka tidak boleh menolak, takdir mereka!!!! Ketua kumpulan menentukan keputusan yang besar! Sila nantikannya~ ^^


Mereka ingin mengekalkan resepi asli: mereka meletakkan kacang adzuki dan kuih beras. Sebenarnya, Youngjae mencari injeolmi sebelum pertandingan dimulakan lagi. Dia ingin mencari kedai kuih beras yang berdekatan.ㅜㅜ Walaupun dia bersemangat tinggi, dia tetap gagal mendapatkan injeolmi.

Kumpulan ‘Old School’ menyediakan ais kisar ‘kelihatan enak’ dengan menambahkan susu dan susu sejat. Keran itulah mereka menamakan kumpulan mereka sebagai ‘Old School’ kerana mereka mengikut resep yang klasik. Mereka berasa sangat gembira selepas melihat kumpulan Sleepy meletakkan Espresso ke dalam ais kisar mereka. Sudah tentu mereka di tempat pertama dari segi penyediaan masa ‘’)b.

Betulkah kita telah melakukan ini!!!! Mereka sangat teruja selepas memakan ais kisar^^ merek turut melakukan high-five~

Walaubagaimana pun, mereka tidak terlepas daripada penilaian!! Pertandingan ais kisar B.A.P, masa penilaian terakhir telah tiba. Mereka kelihatan tenang, teteapi mereka mengambil kira keputusan pertandingan dengan serius….untuk penilaian yang adil, kami telah menanyakan “CEO kafe yang cantik ini’ untuk memilih ais kisar yang terbaik.

Daehyun terus makan sesuatu (22 tahun/ Hyun-tori○’’○-menyanyi dan memakan snek)
Sebaik sahaja terlihat kamera, Daehyun menyuruh BABY untuk memakan kuih beras~ buka mulut anda~ ‘0’….

Hey…awak berdua….kami sedang membuat penilaian…. ^_)a…  kumpulan ‘Old School’ telah jatuh cinta dengan ais kisar mereka. Mereka cuba untuk menghabiskan ais kisar. Hey~ awak macam hendak terjun ke dalam mangkuk itu…88
Keputusannya?? Kami menyediakan cerita lengkap melalui gambar bergerak!! Keputusan yang tak dijangka!!! Mari lihat keputusannya sekarang!!!!


‘DAEM&ZELO’ mendapat tempat ke-2!!! Mereka berasa sangat gembira kerana tidak perlu melakukan kerja-kerja pembersihan^^

‘Sleepy team’ mendapat tempat pertama!!!!! Mereka memeluk sesama sendiri^^ No. 1~ apa yang terjadi kepada kumpulan ‘Old School’? mereka tidak dapat menerimanya….ㅜㅜ
Adakah anda suka strategi menyejukkan musim panas oleh B.A.P?’ Adakah anda berasa gembira? 6 ahli mengucapkan semoga anda memperolehi hari yang menggembirakan^^ Dan juga, jangan lupa mencuba ais kisar yang telah dibuat oleh ahli-ahli B.A.P~ Berhati-hati dengan hujan dan gangguan penyejukan~
[Disebalik tabir hari ini]  

Sebelum penggambaran, ‘budak lelaki musim panas’ kita elo menghabiskan masa bersendirian. Dia fokus kepada sesuatu dan tidak sedar yang kami telah mengambil gambarnya!! Dia sendiri kelihatan seperti di dalam poster^^

Himchan berasa sedih kerana dia tidak dapat melukis gambar wanita yang cantik…ㅠㅠTak mengapa^^ kami ada awak……♥ Dia mengambil pen merah untuk melukis bibir wanita itu. Himchan yang baik!!


Selepas menyudahkan lukisan, Zelo melihat kepada kipas ahli yang lain~ Siapa yang melukisnya dengan baik???? Ia kelihatan ringkas bukan? Feat. Bap Ross^^;;) Jongup jatuh cinta kepada lukisan dan Daehyun melukis gambar yang lain.

‘Sleepy team’ berasa sangat gembira^^ Sebenarnyam mereka risau tentang kerja-kerja pembersihan….Jongup menggenggam tangannya dengan kuat…. Espresso merupakan strategi rahsia mereka.

Apa yang kami katakan, kami akan lakukan, B.A.P STARCAST
Kumpulan ‘Old School’ membersihkan semua kotoran selepas pertandingan.….(Janji tetap janji ^^) Mereka gagal mendapatkan tempat pertama, tetapi ais kisar mereka sangat sedap sehingga mereka bertenaga semula.
@BAP_Bangyongguk @BAP_Youngjae, Apakah yang ‘mengujakan’ untuk kumpulan Old School?... #BAP #Bangyongguk # Konsep hari ini ialah Bohemian #Youngjae #fairy #Keterujaan pemegang DNA

[Acara khas hari ini]
Adakah awak ingin menerima item 2014 SUMMER ‘ONE&ONLY’, kipas buatan tangan B.A.P? kami ingin memberi kepada anda BABY!!

Kami akan memilih 6 peminat yang meninggalkan komen pada cerita ahli B.A.P dan kami akan memberi kipas kepada pemenang!!! Ia lebi bagus jika anda tinggalkan komen dan apa-apa cerita yang ingin anda dengar daripada mereka. Pemenang akan diberitahu memlalui akaun e-mail Naver. Jadi, sila lihat e-mail anda~
Juga, jangan ketinggalan untuk membuat gambar >_<
Jaga diri~ BABY^^ Bergembiralah, ahli B.A.P!!!

© star.naver, TS ENT |  BAPYESSIR.COM #Kay (Malay)

No comments:

Post a Comment